29. februar 2008

Lørdag

Jeg fik lov til at sove længe i dag, men blev nu tit vågen af Max, der græd. Han har ondt i sine tænder. Den stakkel. Så han har fået lidt panodil. Vi kørte til Herlev efter Max havde fået lidt torskerovn, han ville ikke rigtig spise. Jeg fik købt Seroquel og Cipralex på apoteket, hårfarve og tampax. Så nu er lagret fyldt op igen. Nu er vi hjemme igen og Max er lige faldet i søvn. Det er gået rimelig med at putte i dag. Så nu er der fred og ro. Preben læser i det pokerblad, jeg købte til ham i går og jeg blogger. Når Max vågner skal vi have støvsuget, jeg har allerede tørret støv af og vi har fået ryddet lidt op.
Det er lidt vedmodigt at tænke på, at der nu kun er en måned til mit arbejdsliv begynder igen og dagene herhjemme med Max er talte. Det gør mig lidt trist. Men det bliver sikkert dejligt nok at få startet og komme lidt væk hver dag og opleve lidt andet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nyd dagene rigtigt meget ;-)