25. februar 2008

Den fine mave

Sådan en vilee jeg gerne have igen og på dette billede havde jeg det rigtig godt. Var kommet over min mavetatminfektion, forstoppelse og nød at jeg ikke havde taget mere end 5 kilo på. Men vi taler meget om hvorvidt vi skal have flere børn eller ej. Men fornemmelsen af at man har noget levende i maven, fødslen og det helt lille væsen der kommer op i armene på een. Den lille varme størrelse... det ville jeg gerne opleve igen, hvis det kommer dertil. Jeg er ikke engang bange for at føde. Det tog jo kun 2½ time, så det skræmmer mig nu ikke.
Jeg var også så glad efter jeg havde være totalt sy go var blevet en lille nips på 62. Jeg følte mig virkelig hjemme i den krop. Men det er svært at holde, når det er sygdom der er årsagen til at man taber sig. Men nu ligger det frisk i hukommelsen hvordan det er at veje 5-6 kilo mindre. Noget at stræbe efter...
Vi har træningslokale som frit kan afbenyttes på mit arbejde, jeg har nogle fremragende pilates dvd'er og når jeg skal til at arbejde igen må jeg holde mig i gang sammen med børnene. Preben insisterer at jeg cykler på min helt nye cykel der står i kælderen. Det kunne også godt være jeg skulle gøre det når det er vejr til det. Jeg ville have godt af det. Nu står det skrevet her og så bliver man nok nødt til at gøre noget ved sagerne ; )

Ingen kommentarer: