1. januar 2014

Nytår 2013/14


Vi havde en dejlig aften med sushi, japanske øller, børnedisco i fælleshuset, smuk midnatshimmel over Smørum med ønsker om 2014 mellem 3 nabopiger og gode venner på vores altan. Børnene var længe oppe. Mathias til kl. ca. 1 og Max gik med os i seng ved 3-tiden. I dag skinner solen. Vi hygger med at male med vandfarver, finde plads til julegaver på drengenes værelse, spille Skylanders i nattøj og tage tingene i et langsomt tempo. Jeg vasker tøj som det mest vilde : )
Børnebordet med de glade børn, der fik ris og kyllingespyd og aftenes is var heller ikke dårligt ; )
Dejlig Sushi fra Værløse, som klart kan anbefales ; ) Øl og oppyntning = opskriften på en dejlig Nyårs aften.
9 slags is lavet af to madvenner; Mikkel og Preben…vores helt egne bdr. Price ; )
Naboens traditon…et vindruespyd hvor man skal spise en vindrue for hvert af de langsomme slag til sidst, når kl. er slået 24.00.

Nytårsfortsætter er noget underligt hult noget, men Nytårsønsker og drømme for et nyt år er vel gode at have… 

Jeg drømmer om;

Mere tid med veninder, vennerpar, bedre helbred, mere fokus på at leve sundt og se det som en gave til mig selv, kærlighed, positive tanker…for de er heelende og virker..det VED jeg. Nyde min alder for det den kan og vide at jeg stadig er enormt umoden og naiv og det er en vildt god ting for mig at være. Passe bedre på min krop, for jeg ikke ligner en svedske når jeg bliver ældre, men ellers vide at ham der elsker mig elsker alt ved mig og skide på hvad alle andre tænker. Svært…men ladesiggørligt.


GODT NYTÅR
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for et indblik i Jeres nytårsaften som ser ud til at være rigtig god, gode nytårsforsættere du har skrevet om, det skal nok blive et godt 2014.Kram Jette

Karin sagde ...

Ønsker dig og dine et fantastisk godt nytår/2014.
Dejlig dag/aften.