6. december 2013

Det var en mørk og stormfuld aften...

…og det suser stadig en del her i Smørum. Vores skraldespande væltede og det gjorde kaninburet også igår. Nu er kaninerne sat ind i naboens vindfang i læ, de var noget skræmte og sad utroligt nok stadig inde i buret der ellers var gået lidt fra hinanden. Men det blev sat sammen igen, nyt hø og så kom alle 3 kaniner til at bo sammen for en tid. Jeg har tidligt fri og nyder at sidde her i fred og ro indne jeg skal ned og handle nogle småting og så hente Max og bagefter Mathias.
Vi er alene hjemme i aften og faktisk også i morgen aften. Men det skal nu nok blive hyggeligt. Nu vil jeg se om jeg kan finde en film vi kan se i aften efter Disneyshow, for i morgen aften skal de ikke sent i seng, der kommer min svigerinde og vi skal se Hobitten, så vi har den opfrisket til d. 11, hvor vi skal se den nye ; )

Ingen kommentarer: