5. december 2013

Det da meget pænt...

…mit nye vinterlayout, Måske oser det rimelig meget af Nytår, men det nye år er jo også fuld af nye oplevelser og til at skyde det nye år i gang kommer Nytåret, så mit valg faldt på de smukke farver og blink blink og en ny mere kringlet skrift til en kringlet hjerne som i kun ser en brøkdel af her, for den kender måske bedst mine kollegaer, børn, mand og tætte veninder tror jeg. Men skriften må da afslejle lidt af mig og jeg er en sucker efter flotte skriftstyper.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flot ser det ud. Hvordan går det hos jer i stormen, tidligere så vi et klip fra Hjerting strand lige der hvor vi drejer mod Billum, meget sjovt, var du glad for bilen idag? Kram Jette

Unknown sagde ...

Ja det er vildt her. Væltede skraldespande og kaninbur...