6. november 2013

Køber brugt...sku da!


Denne pakke stod klar til mig, da jeg kom hjem. Jeg har givet 430 kr. med levering som kom op på 100 kr. for en fed politistation i Lego, der har kostet 849 kr. Max er blevet ret vild med Lego og det er filme bare så skide dyrt at få bare lidt for pengene. Så jeg besluttede at kigge på Trendsales efter lego city mv. og fandt denne her.

Til Mathias har jeg skumle planer om at købe det her fra een fra Ballerup og hun skal have 600 kr. for noget der fra nyt har kostet 1500 kr. Jeg tænker at med Mathias' klare glæde ved dyr så ville det være lige i øjet med så meget forskelligt at lege med og noget hvor man virkelig kan få leget rollelege og fantaseret og jeg ville føle en glæde ved at kunne leve mig lidt ind i hans lege : )


Safari Hjælpestation, Safari Krybskytter og Safari Vandhul ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det vil de sikkert blive glade for til jul, det ser sjovt ud. Vi nyder det rigtig kan du tro, glæder os til at se drenge lørdag.kram farmor