22. november 2013

Ham den store, ham den helt lille, ham midt imellem og lidt om internethandel…..

 På trods af at Mathias tog røven på alle og fik os ud af dynerne på Prebens fødselsdag kl. 4.45 fanme, så endte dagen fint og med grin over Chili-Klaus og Bubber der er ved at dø…meget morsomt klip. Preben fik jagttøj i stride strømme og det blev han selvsagt glad for med han nye hobby der står og banker på døren. På søndag skal han på den første jagt.
Den sødde Mathias er der sat en masse småting i gang med. Han hentes så tidligt vi kan. I dag trængte jeg dog til at være mig selv i et par timer, men så er det godt fredag hedder 8-12 og jeg kan hente ham om en times tid. Han er begyndt at hjælpe med at tømme opvaskeren og være mere med og er vildt glad for det og kvidrer af glæde, så det er jo dejligt. 
Max har lidt svært ved det der med ikke at blive distraheret, så han får nogle føl ind imellem når der skal tøj af og på. Men jeg håber det går over og tænker….hvis det er eneste problem man kan komme ud for, så har vi sku gjort det godt.

og så til noget helt andet som man siger….mig og mine skide sko fylder en del og jeg har købt nogle stykker på Trendsales som var okay fede, men mine fødder er jo sære. Så jeg tog til Ballerup Centret og snusede lidt rundt og fandt disse her, som sad skide godt og var dejlige. Ingen str. 38 og det ene sted kostede de 900 og 1000 det andet. Jeg gik naturligvis på nettet og fandt den festede engelske side, hvor jeg fandt dem i flere farver og størrelser til 614 med porto og undskyld mig…men ville man ikke være en idiot at lade den gå forbi. De koster faktisk 1300 normalt. Men Asics GT 2000 - come to mama



Ingen kommentarer: