12. november 2013

Der er en første gang for alting...

Jeg sidder efter at have afleveret Max i skolen, efter at jeg har handlet sammen med glade Mathias og afleveret han, med the i koppen og en bolle og nyder nu et helt roligt hus. I dag skal Preben og jeg til Max's første skole/hjem samtale. Det er jo langt fra min første, da jeg nok har været til de første 20 skole/hjem samtaler...men på den anden side af bordet. Så det er jo vildt spændende og man håber jo bare at det er gode ting de siger om vores elskede søn.
Vi er jo nok forberedt på, at han ligner sin mor mht. at snakke for meget, for jeg har ved gud fået det at vide mange mange gange i min skoletid og han har jo afsløret lidt. Men fagligt og socialt ved vi at han er helt med og meget nysgerrig. Men forsættelse følger...for det er ikke altid det vi ser er helt det samme skolen ser.

Ingen kommentarer: