7. oktober 2013

Mobilpay...

 Fandt endelig nogle helt nye og vildt billige Nike Lunar sko til mine dumme fusser. Jeg glæder mig til at modtage dem. De er lidt funky i farven, men det er til arbejde og til løb evt. Så skidt pyt. Har for første gang benyttet mig af mobilpay app'en og det var fisme nemt : ) 350 kr. BUM
 De hersens så jeg på en kollega i en grå farve og vi snakkede lidt om hvor lækre de var at gå i og nu har jeg købt dem og sparet 200 kr. ift. butiksprisen og de er brand new. oOg ud over dem har jeg købt et par hvide Nike Free 5.0, der er ret så sprøde og dem gav jeg 430 kr. for. Har lige fået penge kan i godt høre og så er jeg træt af at mine fødder gør ondt og havde brug for nogle nye, smarte sko der også er goe for min grisebasser. Så jeg glæder mig på mine fødders vegne ; )

Ingen kommentarer: