30. oktober 2013

KST...for the win

Nu har jeg været hos Kranio Sakral terapeut for anden gang og det var jo vildt spændende at høre hende tale om de ting hun oplever i min krop. At mine nervebaner nærmest står og vibrerer og der foregår så vildt mange ting, så hun må slå en totompæl fast for at holde mig i ro, hvor andre skal bruge et anker...sådan set i hendes billeder. Jeg virker jo til at klare det hele fint og med et positivt livssyn, men måske kompencerer alligevel for de kameler der skulle sluges ved at have en indre uro. For det er jo ikke en uro jeg sådan mærker noget til. Så jeg er da glad for at hun kan hjælpe mig med at få en mere balanceret krop og måske også et overskud der ikke bare kører som en rutchebane, men bliver mere stabilt. Det er da et mål jeg ønsker mig ved at gå der. Jeg skal derhjem en gang mere og så gå når jeg synes at jeg trænger. Men ikke noget fast. Så det er jeg rigtig glad for. Det er en meget spændende behandlingsform som hun kombinerer og jeg tror sku på det!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Herligt når du finder noget, der virker på dig og din krop, lad os håbe du får en dejlig ro inden i, vi ses lørdag. Kram Jette