13. maj 2013

Max 6 år

og nu liggende på sofaen efter en lang dag i Tivoli med Farmand. Farmand ligger i sin seng og hviler fødderne og øjnene. Mathias har lånt Max's Nintendo og sidder og prøver sig frem og jeg har fundet 2 par Ecco sandaler på Trendsales til sommeren der venter...helt nye og til en samlet pris af 550 kr. Det kan man lige ordne mens Maxø's ønskeret; Risengrød koger.


Prutteslim var en af ønskerne.... og et gevær og en pistol fik han i morges. Det er nemlig det der bliver leget medher omkring vores huse for tiden...
Jeg skulle klippes i dag og havde endelig taget mig mod til at få klippet det til skulderne. Men frisøren blev ringet op med en familiekrise, mens jeg ventede på tur og det blev aflyst, da hun måtte skynde sig hjem til en søster i krise. Jeg fik en tid hos en anden frisør, men modet svigtede ,da jeg sad der og skulle lægge mit hår i en fremmeds hænder. Næste gang bliver det hos Maria inde hos Sundform. Så må jeg bestille en tid en lørdag og tage bilen derind. Kan mærke jeg alligevel er træt af nye frisører. Det blev jo pænt, men jeg kan godt lide at være tryg : )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, det var vist en rigtig god tur, han lød meget glad, da jeg ringede til ham, da han stod i Tivoli, koldt men sjovt. Synd med din frisør, godt du ikke skulle bruge håret til en middag på Amalienborg i aften, godt at få en tid til en frisør du er vant til.

Kram Jette