12. februar 2013

Puha...sikke en omgang...

..tog med til ballerup i dag, for at komme lidt ud og røre kroppen lidt - med det resultat, at jeg fik ondt overalt da jeg kom hjem, har hostet og hostet, så det brænder i brystet. Max og Preben har også været herhjemme med feber og skidtmadshed.

Hvis vi er friske til det, så tager jeg ungerne med ud på mit arbejde og hygger lidt derude i morgen, HVIS vi er friske. Dagene bliver lange, når man nu igen i dag er herhjemme og skal overkomme og udholde at være forældre og syg på sammen tid. Ikke ligefrem et regnestykke der er nem at få til at gå op. Nu vil jeg fylde badekarret til min lille bamse og få ungerne puttet og få skabt lidt tid til at restituerer ; )

Torsdag håber jeg på at sygdommen har sluppet os og drengene og jeg skal i Anemoneteatret og se "Månen over baobabtræet". Vi tager toget derinde, så vi kan få gået, hygget, snakket og kigget på byen sammen ; )

Ingen kommentarer: