4. februar 2013

Ovenpå en dejlig weekend...

Dagenes opgaver blev forpurret lidt, da jeg havde tømmermænd lørdag og ville have en tår cola og SÅ ville jeg kigge i bogen omkring dagens opgave, som så går ud på at holde sig fra drikke som kaffe, the og COLA. Det måtte jeg så skyde til igår i stedet for og få startet rigtigt op. Og igår gik det fint med opgaven. Jeg havde svært ved at undvære mit drug (cola), men det kan ikke hjælpe noget, det er en skidt skidt vane, som startede som fornuftigt og nu er det bare PEPSI MAX jeg higer efter lidt for tit. Men jeg kan godt mærke, at jeg bryder små vaner de her dage og det føles befriende.

I weekenden fik jeg læst Fifty shades of Grey og den var medrivende, pirrende og hurtigt læst. De næsten 500 sider var fordøjet i løbet af weekenden..speedlæseren kom forbi ; ) Så nu har jeg betilt mørket og fri og skal i gang med dem ; )

Ingen kommentarer: