7. februar 2013

Opgave nr. 7 - gør en god gerning...

Min gode gerning lige i dag er, at jeg lige har sat min Svigermor Rulamsfrakke til salg på Trendsales for hende og de penge hun evt. får for den kan forsøde livet og på den måde ændre hende liv lige lidt til det bedre.

I går ordnede jeg vores filtre i genvæksanlægget (eller hvad det hedder), støvsugede det og rensede for skidt og jeg gik så over til nabo 1 og gjorde det samme og sørme også til nabo 2, så jo gode gerninger er lovely.


I går aftes gav jeg min kollega et lift til stationen og jeg ved selv hvor dejlig det er....så igen en lille bitte god gerning varmer hjertet ; )




Heldigvis er det jo også nemt at gøre gode gerninger som pædagog. Da vi kom på arbejde havde den ene kollega migræne og det havde den anden også... den første måtte gå hjem og den anden sendt ejeg hjem og gav grønt lys for, at hun kunne gå før i morgen, da skolepædagogerne har en meget lang dag pga. fastelavn. Der var der en kollega der blev meget glad. Flere forældre og bedsteforældre måtte guides til een af de andre afdelinger i dag og det var også noget de blev glade for, at jeg tog mig tid til. Så jo - opgave 7 kan få et flueben ; )

Ingen kommentarer: