6. februar 2013

Opgave nr. 6 - lav en liste...

...over alt hvad du gerne vil have opnået om et år...

Det er dagens opgave og lad mig nu se...stort som småt, drømme og vejen til drømmene;

Jeg vil gerne veje mellem 62-65 om et år og med mere motion og mere fokus på at bryde dårlige vaner, så er det ikke urealistisk, at jeg kunne tabe en 5-8 kilo. Det er bare hovedet der skal med ; )

Jeg vil gerne se mine veninder mere end jeg gør nu op og det er jo bare med at tage initiativ og komme i sving med ta få lagt planer. Jeg er nu ikke utilfreds lige nu, men der er da nogen jeg savner ind imellem.

Jeg vil gerne til New York og vil gerne have planlagt turen inden der er gået et år, så jeg ved, at vi kommer afsted. Det er jo økonomien der lige skal være der, for sådan en tur kan være ganske dyr ; ) Men jeg tror på at en forårstur 2014 kunne være muligt.

Jeg vil gerne stole mere på mig selv og hoppe noget mere ud på dybt vand, gøre noget nyt, træffe nye valg uden at være så bange for hvad der vil ske.

Nu vil jeg tage mig en lur og så se at få hentet ungerne  ; )

Ingen kommentarer: