20. januar 2013

Tiden løb fra mig...

....for det er da lidt tid siden jeg sidst var her forbi kan jeg se. Men der har været Personale Weekend i Gilleleje i anledning af at to institutioner bliver til en super duper fed institution : ) Det var en rigtig dejlig tur vi havde sammen...skide sjovt og vi fik nået en masse ting, for der er bare så meget man skal omkring i sådan en process. Men jeg elsker at flytte mig og lære noget nyt, så det var ren fornøjelse fra enden til anden. Ud over det så er jo det bare rimelig tisse koldt og helbredet er måske lidt derefter og det er det vist for alle. Humøret er højt og det er sådan det skal være. Mit fokus blev jeg her i weekenden mindet om, at jeg har ret godt styr på...det er nemlig der hvor glæden er og grinet lurer. Mit fokus er den positive ånd.... om jeg så lige kan finde den hele tiden er spørgsmålet...men det er det jeg har i tankerne : ) Verden er bare et smukkere sted på den måde ...

GODNAT...blev der sagt...
og læg dig til at sove emd et smil på læberne  ; )

Ingen kommentarer: