6. januar 2013

Preben er på bagekursus hos Claus Meyer

og man kunne da håbe på en smagsprøve ; )
....og jeg er alene med drengene og har været siden kvart over 10. Det er nu gået meget godt. Vi har været inde i det noget sure vejr dagen har budt på. Men jeg gad godt ud. Jeg har bare ikke lige overskuddet til at slæbe to unger ud mod deres vilje og derfor må det jo nok vente til senere, når P kommer hjem igen. Jeg har det ikke skide godt for tiden. Er begyndt over et års tid at udvikle noget overanstrengelses astma, som så også plager mig i løbet af dagen med hosten og hiven efter vejret. Har medicin, men må til lægen og høre hvad der skal til. Jeg er i dag begyndt på vitamin-boosteren og håber på mere energi og overskud om nogle uger, når man kan begynde at mærke man gør noget godt for kroppen. Jeg er især ude efter nitrogenoxid som er ret væsentlig i forhold til at kroppen selv kan kæmpe og det er kroppens base, som jeg er sikker på må være i ubalance i min krop. Så jeg krydser fingrene og jeg trænger virkelig til noget overskud. Jeg er mega træt af at føle mig træt, se træt ud og være slap og JA...jeg ved godt at motion også er væsenligt...men sådan som jeg hvæser og får ondt helt ned i lungerne, så er det ikke lige det jeg har nemmest ved ; )

Ingen kommentarer: