31. januar 2013

Nyklippede unger...

...dog ingen billeder, svigermor...ikke i dag. Tiden fløj og gik med bad og putning og lidt hyggestund, så det må du have til gode : )

I dag har dagens opgave været ret så nem, for jeg har ikke haft tid før nu til at sætte mig og nyde noget som helst. Jo, min mand ; )

Jeg fik endelig købt Fifty Shades numero uno og jeg er da allerede lidt "fanget" af den. Så i stedet for tv, så kan jeg gå i krig med den her til aften og gå tidligt i dynerne. Jeg har faktisk holdt "løftet" om at bryde vaner i dag og har gjort ting som jeg ikke plejer, fordi jeg virkelig gerne vil prøve at leve lidt mere på den måde...vægttab eller ej, så virker det sku forjættende bare at tage tingene som de kommer og lege sig lidt mere gennem livet. Jeg har hørt rygter om, at det er min personlige favorit skuespiller der skal spille Christian Grey og til tider er han helt uimodståelig leksi...så jo ham kunne jeg skam godt forestille mig i den rolle : )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Rikke

Det er ok, måske en anden dag ellers ser vi hvor flotte de er blevet næste lørdag, når de skal sove her, held og lykke med alle de nye opgaver både ude og hjemme.

Kram Jette