31. januar 2013

Bryd vanerne...

Jeg er gået i gang med denne bog og ikke kun for at tabe nogle kilo, men også for at bryde de dårlige vaner og vaner i det hele taget og levet livet lidt mere spontant, som selvom jeg ville mene, at jeg da helt bestemt er spontan, så er det jo ikke rigtigt. Så der er en opgave der skal løses som har udgangspunkt i at bryde vaner..lige fra noget meget banalt til noget det bliver ret svært. Men det er da værd at prøve og bogens pointe er at for mange kilo kommer fordi man har for mange dårlige vaner og sådan som de beskriver det, så virker det ikke helt tosset.


Dagens opgave: Jeg må ikke se tv i dag..overhovedet og det er en ret nem opgave. Så langt så godt, så er der kun 27 dages opgaver tilbage. Du kan jo være med og se hvad der sker med vægten, for det er jeg sku da også ret interesseret i : )

Ingen kommentarer: