8. december 2012

Ahh pink

Svigermor havde fem trusser ned hjem til mig fra London ; )


De er Victoria's Secret og hvis der findes prinsesseagtige butikker, så må det da være der. 

Desuden gjorde jeg noget, jeg ellers var lidt imod i dag. Men jeg går jo og venter på oenge fra forsikringen for den stjålne iPhone 5 jeg fik stjålet på McDonalds efter bare 14 dages bekendtskab. I dag fandt jeg en helt ny iPhone 5 i indpakning og det hele og bød 4200 kr. for den og hun sagde ja. Er sikker på, at det handler om at låne penge på en billig måde her op til Jul. Men kvittering og det hele er jo i orden, så hvad skal jeg stille op andet end at glæde mig over at have sparet 1000 kr og over at hun har fundet en måde at låne penge billigt på. Win-Win .... jah måske : )

1 kommentar:

Madame sagde ...

Tillykke med det gode køb - dejligt at du sparede så mange penge.
Ha' en rigtig god 2. søndag i advent!