26. november 2012

Sikke en weekend....

Som skrevet døde min kære moster natten til tirsdag og i fredags var der begravelse i jylland. Preben og jeg kørte fra morgenstunden. Godt trætte oven på en god L.O.C. koncert aftenen forinden. Det var en rigtig hård dag for alle. Mange ...ringe mange var kede af det det meste af dagen og mit hoved var ved at sprænges af tårer sidste på dagen. Det var jo nok i virkeligheden en sund dag og smuk på sin måde. Vi sluttede af med mad hos min onkel og vi var næsten 30 af de nærmeste. I kirken var der 210 og ved gravøllet 157.
Min onkel klarede det så flot og også mine kusiner. Min onkel holdt en flot tale som kun han kan med en smule knækken sammen...men det gik uden assistance. Som han havde sagt til præsten...hendes død er som en mur foran os og vi ved ikke hvad der venter os bag muren. Nu er støvet ved at lægge sig fra murbrokkerne og så skal de til at finde sig sev og deres liv igen.
Om aftenen hygge vi os og snakkede sammen...du ved bare snakkede en hel aften rundt om et bord. Voksne mennesker der griner og deler deres liv med hinanden og det var rigtig dejligt at være der i gode rammer, med klassisk musik i baggrunden og søde mennesker ved sin side. Lige hvad jeg havde brug for. Jeg vil altid mangle Lene...det vil vi alle!!!


Lørdag da vi kom hjem tog vi på McDonalds og min Mor var taget med os hjem et par dage til ungerne og til hygge. Vi skulle i Tivoli og min teleon havde jeg ikke fået med, men fandt ud af efter at have endevendt hele hjernen og hytten, at den må være bevet stjålet på McD. Så nu er det meldt her og der og jeg må vente 4 uger på en afklaring, men jeg så hedigvis har den gamle stadigvæk. Sikke noget hø!!

Ingen kommentarer: