15. oktober 2012

Hyggedag indenfor i regnvejr...

I dag er drengene med Svigerforældrene i Rødovrecentret og nyder aktiviteterne der altid findes i efterårsferien. Max og jeg har ellers lidt mavekludder. Jeg føler mig ikke ovenpå overhovedet, men i morgen tidlig går turen til min forældre i vestjylland. Vi skal med toget. Tasten er pakket, bøger er lånt, slik, kakaomælk og kiks er købt og jeg glæder mig egentlig til 3 timer i toget med mine to drenge. prene støder så til på torsdag.
Jeg glæder mig til roen hos mine forældre og til de 2 behandlinger jeg har bestilt tid til. Det er noget jeg gerne vil gøre fremover, at få en eller to begandlinger når jeg er hjemme. Så kan jeg nok komme nogle af mine sorte skyer og kropslige skavanker til liv af det lyse og dejlige menneske Berit, for hun KAN noget godt!

I går fik jeg bestilt en kjole, sorte sko og strømpebukser  - som er julegaven fra mine forældre og et ret godt bud på et Nytårsoutfit. Min mors julegave er også bestilt og gaver til Preben er også klar opepe på reolen. Mathias ' fødselsdag kan også bare komme og det er vildt godt!!!

Ingen kommentarer: