5. september 2012

Jeg er i gang....



Men først et før billede af pigen, der har udviklet sig lidt i den gale retning og har fået det skidt med at se mig selv på billeder og i spejlet. Ikke ret meget tøj har jeg det godt i og sådan her plejer det ikke at være. Så jeg er gået i gang med et syv ugers mentalt arbejde i form af meditationer og så skriver jeg ned hver jeg spiser og hvor meget jeg får rørt mig i et program på min telefon. Ikke noget sindsygt drastisk, men en god start. Jeg håber på et efter billede som jeg kan blive glad for : )

I dag skal jeg på biblioteket og det er år og dag siden sidst, jeg er enormt dårlig til at komme afsted og køber hellere, men nu skal det da prøves og jeg skal have mig oprettet her i Smørum. Jeg skal bla. finde en bog der hedder Kroppens Hemmelige Sprog og måske låne et par bøger til at læse for børnene. Næste gang tager jeg dem med, når jeg kender det lidt bedre dernede. Men det er nu dejlig med denne her fridag, som er min helt egen. Børnene kommer i bh. og bliver hentet tidligt og jeg har så nogle timer alene.

Min iMac er afgået ved døden, men een af vores venner vil gerne prøve om han kan genoplive den, for ellers er jagten nu gået ind på en ny (brugt) Mr. imac II. Jeg er alt for glad for at bruge Mac nu, så løber er kørt ; )

Ingen kommentarer: