19. september 2012

Den skaldede frisør - en film om kærlighed...

I dag trodsede jeg forkølelsesår og en ret ringe fornemmelse af lækkerhed...bestilte fødsesdagsgaver og noge julegaver på nettet, støvsugede, vaskede vinduer i stueetagen, hentede børn og så tog jeg da til pædagogisk rådsmøde og videre hjem, hvor jeg puttede børn - mest fordi Ninjaen jeg er gift med havde feber og var totat skidtmads,...så tog jeg videre med 2 nabochicks i biffen i Værløse..MEGET intimt og Frank i baren har mange kasketter...han kommer endda ind med popcorn, når maskinen er for langsom....hvad siger i så??? Ikke sidste gang jeg lader mig lokke...
 
 Fantastisk castet og selvom Bodil Jørgensen ikke er med her, så var hun mega morsom!!
 Meget autendisk med Trine Dyrholm på ægte frisør engelsk...overfor Mr. James Bond...sejt!
Smuk og dygtig...det er hun!!!
Vildt smuk film, sjov film og dejlig film!
 

  Stjerner ud af 6...måske endda lidt mere : )


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Den vil jeg glæde mig til at se, herligt med god service i biffen, godt du kunne hjælpe med at putte børn i det fyldte dagsprogram, ikke herligt at ligge med feber som jeg selv lige har prøvet, er ikke frisk endnu, alle skulle jo gerne være friske til lørdag ikke!!!
Kram Jette