23. august 2012

Mentalt er jeg fløjet....

Sommerferien starter i lufthavnen har jeg altid tænkt. Der starter mit gear at ændre sig og jeg elsker atmosfærden i en lufthavn. Men egentlig starter det jo også lidt før med at fise rundt og stryge tøj, pakke, købe solcreme eller hvad man nu skal have med og derfor ... derfor er man det mere glad, når man er checket ind i lufthavnen og flyveklar og denne gang bliver det fedt for begge børn er meget bevidste om, at de skal på ferie. Mathias kan intet huske om at flyve eller noget, men har jo hørt Max fortælle. Så jeg glæder mig bare så meget til at komme afstedog opleve ferie igennem dem og naturligvis også selv nyde varmen, stranden, promenaden, de kolde øl, mentaliteten, poolen og at være sammen alle fire. Det bliver dejligt!!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja herligt med ferie, vi glæder os til vi kan være sammen og hygge både i vandet og oven vande i herligt vejr. På gensyn dernede.

Kram Farmor

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor lyder det bare lækkert med ferie(:

Du er velkommen til at kigge fori min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
Min anden give away finder du i venstre side af min blog(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

Kamilla sagde ...

Rigtig godt billede af dig i din header! :)

Håber du tager et kig forbi min blog?;

elskershopping.blogspot.com