30. juli 2012

Tilbagekig....

Jeg sidder her med udsigten til en uge i mit eget gode selskab. Jeg har ikke de vilde planer. Ungerne er i sommerhus til onsdag eftermiddag og jeg har ryddet lidt op indtil videre i de småting man går og kigger på til hverdag. Det føles godt at have tid...
Om en times tid går jeg til stationen og tager toget til Vesterport hvor min kusine venter. Vi skal drikke the og senere mødes med P. og hans søster. Vi skal i Imperial og se Batman sammen og jeg glæææder mig.

I går var vi til Grøn Koncert og havde en dejlig dag med fede koncerter og dejlig stemning. Sådan noget nyder jeg virkelig. Jeg er da vild med LOC's koncert og Rasmus Seebach fik et par tårer frem, for han er så personlig og skriver meget følsomme sange. Så jeg kunne ik helt styre det. i dag er jeg træt og mæt af oplevelser fra en rigtig dejlig ferie...den har budt på...

En uges forældretid mens ungerne var i Jylland hos deres Mormor og Morfar.
Vi stødte til og holdt ferie med besøg i legeland, badeland, svømmehal, Tysklandstur med Max, afslapning, strandture og i det hele taget en god ferie.
Vi har haft besøg af Venner, hygget med Prebens familie, grillet, lavet lækker mad, besøg Furesøbadet, gået tur, spist med naboer og holdt lejrbålsstemning foran husene, når ungerne var lagt i seng og jeg tænker tilbage på det som en skide god ferie. Nu mangler vi krøllen på halen og det er ferie på Mallorca om 3 uger eller "Lallorka is" som Mathias siger, når han ser en flyver. det bliver også dejligt.

I denne uge skal der bare ryddes lidt op hist og pist, males træværk inden børnene kommer hjem og så kommer der besøg af venner onsdag og kusine K torsdag. Lørdag skal vi til fødselsdag hos P's onkel og ellers nydes at der er tid til alting. Ungerne får lige et par korte dage i institution og en blød opstart efter 3,5 uges ferie. Denne uge er afspadsering og øremærket som "mig-tid", hvor tingene kan gå langsomt og hvor jeg kan få ordnet småting og ladet op. Det er dejligt og noget jeg nyder at kunne gøre.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja en god ferie kan man føle og se at I har haft og lækker luksus med alenetid. Vi nyder også at hygge med de små heroppe, dagen gået fint. Mathias var ikke til at banke ned efter kun 30 min middagslur var har frisk, blev lagt med Flemming 20.15 og sov først kl 21, Max kom ind 21.30 og faldt om. Vi glæder ostil i morgen, hvor den forhåbentlig står på strandtur og besøg i Flemmings hus samt genbrugsplads. Gode fridag. Vi ses onsdag kram Jette