25. juni 2012

Motion is my new bitch...

...jah det lyder ik rart. Men det er vist noget med at tøjle sindet, så mab bilder sig ind, at det er godt for noget. Mine nabo-girls hev mig med ud i tåbelig tøj og med dårlig kondi og så løb vi knap to km. Gik lidt også. Men løb det meste af vejen. Jeg var smadret...men det kunne måske godt blive en del af mit liv for better and for worse. Nu er det prøvet og jeg overlevede...Har taget træningstøj, der er lidt lettere med hjem fra arbejde og agter at begive mig ud med tøserne i morgen igen. Onsdag er det mave/baller/lår i fælleshuset og det er med at give den gas, så jeg snart ikke kan undvære motionen!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja herligt når man har klaret det, godt at man kan blive trukket med af andre Flemming prøver også mig, men der er ingen motivation overhoved ud over at spise chokolade øv... Kram Jette