31. maj 2012

I can only take so much...

Vi er ikke så mange på arbejdet, ungerne har været meget oppe og køre derude og for så vidt også herhjemme, hvor der har været en del konflikter...især med Max. Vi var til General Fordamling i vores grundejerforening i forgårs fra 19-23.30 og igår aftes kortsluttede jeg og fald i søvn sammen med ungerne kl. 19.30, der var der slukket for Rikke for denne gang og jeg sov hele natten. Mæt af indtryk og forholden sig til ..... bare udkørt! I dag er jeg stadig ret træt. Skal til tandlægen om en halv times tid og det er så absolut længe siden og ikke ligefrem en oplevelse jeg glæder mig til. Men overståes skal det jo.
Jeg håber på, at Max har taget nogle af de ting ind vi snakkede om igår. Han har været med til at drille en dreng. Det skær i mit hjerte og jeg er flov på Max's vegne. Men vi har gjort hvad vi kan lige nu og skal have kigget nærmere på, om vi selv kan gøre mere for at undgå at han hopper med på andres drillerier...som det var tilfældet. Ikke at det gør det mere okay. Det er vigtigt at være modig og kunne sige fra - selvom man er den eneste. Puha...det er ikke nemt at være forældre ; )

Ingen kommentarer: