22. februar 2011

Endelig en rolig nat...

...for jeg var på apoteket og det kan have noget med nattens udfald at gøre. Jeg fik Aderma zinkhalløj specielt til skoldkopper og noget med antihistamin i, så tager noget af kløen og er søvndyssende og så et bad med natron i, så alle råd blev fulgt. Faktisk var han så smadret af træthed lige inden vi skulle spise at han faldt i søvn hos mig i lænestolen mens vi så Venner. Men hold da op en nat med søvn er uvurderlig og sådan en hel nat har vi ikke haft siden Jul hvor han har sovet herhjemme, for de er jo da blevet passet og det giver også energi.
Bortset fra lidt mere tøj, da der er sne i vestjylland, så var det her man kunne finde disse to herre ret mange gange i vores vinterferie hos mine forældre. Max snakker om ATV'eren ret tit og drømmer sikkert også om den.
Vi havde også en osedag i Esbjerg, hvor vi fik købt vores sofa. Den var sat ned fra 17.800kr. til 9000kr. og så 3 puder oveni, så vi fik den for 9900kr. Jubiii


Denne lampe er Preben så utroligt forelsket i og jeg er faktisk også blevet det. Den ville nok være fin i vores køkken med hvid, sort og turkis. Den er dyr, men da også et kunstværk : ) 

Ingen kommentarer: