28. januar 2011

På sådan en fredag...

...sidder jeg på den solbeskinnede altan, der også fungerer som kontor og skriver lidt. Preben og Max er i kælderen. Max har stået model til min første rigtige klipning med den nyindkøbte fortyndersaks og ser så fin ud. Mathias får en lur ovenpå på en hård dag med sygdom, så nu trænger han til weekend og til en masse søvn og hvile. Heldigvis er det også hvad weekenden står på..heldigvis. Ugen har været booket op af aftaler, møder og vi har løbet på skift alle dagene. Men nu er det fredag, tid til hygge, slik, disneysjov og X-factor..måske endda håndbold, massage udlovet af min kære mand, der blev ret sur i morges uden grund og derfor vil udbedre skaden og det glæder jeg mig da meget til.

På arbejde går det også godt og jeg føler mig rigtig godt tilpas med de 25 timer jeg arbejder på lige nu. Jeg har energi til at tænke lidt kreativt og derfor har jeg et forårstema og måske noget vedvarende i tankerner. Nemlig kreativitet ala Shanes verden, for det er super flot og man kan bruge ALT, så jeg er gået i indsamler-mode, skal have hængt en seddel op med et ønske om at vi gerne modtager diverse dimsedutter og dingenoter og har bestilt Shanes 2 krea-bøger i dag på arbejdet og jeg glæder mig til at lade mig og børnene inspirere. For det kræver noget maling, limpistoler, glimmer og en masse genbrug og det er jeg fortaler for - også nede på det plan : ) Så hvis nogen i blogland har nogle gode idéer til steder hvor der er mange dimsedutter der alligevel skal smides ud eller selv har en masse småting af interesse, så sig til.

Ingen kommentarer: