5. oktober 2010

Det går bedre i dag...

...for jeg ringede og bad om at få lov til at afspadsere et par timer i dag og i morgen, så dagene bliver knap så lange. Nu sidder og med julethe og toblerone og tænker meget på motion og kost...tænker og håber på, at jeg kan sparke mig tilstrækkeligt i rumsen, så jeg kommer i gang. Har lige set "ha' det godt" mht. depressioner og ja..i det hele taget skal man vist ikke undervurdere motion. Jeg har en krop, der ville være glad for at blive taget alvorlig og den ville elske at blive behandlet godt : )

Har lært at flette denne slags fletning, der vist hedder en kinesisk sildebens fletning og har øvet mig på flere af pigerne i klassen i dag i deres legetime. Nu sidder jeg selv med een i nakken og ser fiiin ud. Det er vel nok ærgeligt mine drenge ikke får gavn af det ; )

Ingen kommentarer: