19. oktober 2010

Billeder...

Mathias bliver snart et år....det er godt nok gået hurtigt!

Her ser i en lucky baby ; )

Vuggestuedrengen er klar til første dag i indkøringen. Det gik super fint og i dag gik jeg med Mathias smilende og vinkende i baggrunden. Han er SÅ god : )

I går lavede jeg et græskar med glade Mia på den ene side og sure Lennart på den anden...ifølge Max. I stedet for en blomst, så var der lidt hygge/uhygge til terassen : )

Max den morsomme; I går da vi er ved at få øjne kommer Max ind og spørger om han må hente en kiks til ham og Mathias, der ser morgenfjernsyn (kl. er 6.15 puuuha). Preben siger; ja een til jer hver. Max; en til Mathias og to til mig. Han forhandler nemlig om ALT. Preben siger; nej een. Max går i køkkenet og kommer ind og siger...SÅ nu har jeg hentet en kiks til Mathias, en til mig og en til mig...med den der høje tone i slutningen af sætningen for at overbevise om, at sådan er det altså!
10 point for opfindsomhed : )

Ingen kommentarer: