21. oktober 2009

Tiden går med småsysler

Jeg bliver overvåget mens jeg tegner lidt på Byggemand Bob tegningen. Max med Fars onvendte cykelhjelm, som han går rundt med...rigtig meget ; )
Strikketøj (en god øvelse-opgaven), gaven til kusine Bianca, som er en bolchedåse beklædt og i lågen er der penge, julethe og clementiner. Altsammen inden for rækkevidde. I baggrunden hører jeg Oprah og senere P3, som jeg hører her dag. Tid....masser af tid : )

Max og jeg stod op kl. 8 i morges efter en HEL nats søvn uden tisseture eller søvnløse timer. Vi havde en morgen med god tid, som vi plejer. Vi ristede boller og lavede mælkethe (som er Max's nummer inde for varme drikke), vi så morgentv og jeg strikkede.

I forgårs, hvor jeg lå søvnløs, prøvede jeg at vendte mine tanker indad og spørge hvilket navn ham Lillebror gerne vil have. Der kom et svar..promte : ) Navnet er sødt og faktisk klinger det fint og for første gang er Preben og jeg begge varme på det sådan rigtigt : )


1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.