30. august 2009

Tilvænning og småfrustration

Det er ordene. Maxs nye seng kræver tilvænning og igår var jeg ikke bare små- men mega frustreret og græd som en pisket efter at have været i gang med at lægge ham i en time. Det endte med at jeg kom til at vælte og smadre en kop, bande højlydt og være meget lidt som jeg har lyst til at være som mor. Det efterlod Preben derinde og jeg gik i bad og græd videre der og så sov han 5 min. efter. I dag igen havde Preben heldet med sig og jeg havde bestemt ikke her til aften, hvor han igen ikke vil sove. Så nu har Preben igen taget over hvor jeg ikke kan mere. Øv altså. Men vi ved af erfaring at om et par dage, så plejer det at køre rimelig godt : )
Karen havde ellers haft stor held med at passe ham igår og hendes kæreste var også bare populær med det samme. Det er vildt dejligt, at han er så nem at passe og at han hygger sig rigtig meget med det. Jeg var hos min veninde og gamle medstud. Mie og 3 andre fra semitiden. Vi snakkede hele aftenen, spiste og hyggede os og Preben spillede poker hos underboen. Miniferien i sommerhuset var også gået rigtig godt og Max havde sovet rigtig længe alle dagene og være en guldklump, så det har været en hektisk periode for lillemanden og det virker som om, at han bare har haft det fedt.

Ingen kommentarer: