13. august 2009

Projekt nr. 2




I dag har jeg afleveret Max i vuggestuen, tog til psykiater kl. 11.39, købte noget mandelolie og citronaroma til massage og ellers er jeg nu hjemme igen og sidder her og blogger. Dagen går hurtigt, når man skal ud af døren. Dog har jeg da fået malet pladen til det nye puslebord en gang og skal ud og give det en tur til om lidt. Så projekt nr. 2 er skudt i gang. I går fik jeg også samlet to nettoposer med tøj, der skal til genbrug. Der var ikke plads og jeg går aldrig med det mere. jeg er god til at gemme tøj ellers, noget af det var da nok 10 år gammelt ; ) Ik lige retro nok, vel?



Da jeg går og venter på et par bøger havde jeg ikke noget at give mig til i går aftes, så jeg satte min jubilæumsdvd med Oprah på og fik mig da en god tuder. Jeg er vild med Oprah - så er det sagt : )


Senere i dag kommer Prebens søster og datter på visit og torsdagen fik så også ben at gå på.


Jeg er næsten helt sørgmodig i dag, hvorfor ved jeg ikke. Det er nok alt den ro jeg omgiver mig med, der kan minde om sørgmodighed. Det kræver nok også lige til tilvænning pludselig ikke at have Max herhjemme efter sammenlagt 3-4 uger. Man er jo på hele tiden og i Jylland, hvor aflastningen var der, men hvor han var meget opmærksom på, at det var mig der skulle gøre mange af tingene med ham. Så jeg er måske bare lidt brugt og derfor altså lidt tung i øverste etage : )


Ingen kommentarer: