14. august 2009

Morgenen

Max og jeg vågnede kl. 8 efter en lidt lang nat. Eller rettere var det vel en times tid hvor Max vågnede og var meget ked af det og vi fik ham til at sove, hvorefter der gik 10 min. og vi startede forfra. Lidt hårdt og mærkbart i dag, hvor jeg er ret mat i kroppen. Men det var da godt han sov længe. Måske driller den sidste tand lidt, for i morges kunne bleen ikke holde tæt og det sker aldrig for Max. Men maven var dårlig og det har Max så nok også været i nat. Han er meget pyldret og har været siden vi kom hjem, når han vågner om natten. Sådan er det lidt med de gode vaner, de forsvinder når man bare laver lidt om nogle dage. Jeg afleverede ham kl. 9.30 og nu er det bare ren afslapning, for de billeder der skulle indrammes er skåret forkert og heldivis fik jeg da rabat på næste omgang, så det må vente lidt med næste projekt. Malearbejder har jeg besluttet må vente til næste uge. Nu vil jeg gå på nettet www.sjovforbørn.dk og se om der skulle være noget spændende i weekenden og er ved at lave en aftale med min kusine og hendes yngste her på søndag, hvor der iøvrigt også er loppe i Lyngby : )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så I to hygger jer langsomt i dag :-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg er nu alene hjemme, Max er i vuggestuen. jeg skal snart hente ham og så skal vi også hygge os langsomt sammen: )