13. marts 2008

Tillykke med de 10 måneder, Max!

Så blev Max 10 måneder og det er ikke til at fatte, at han snart skal starte i vuggestue. Der er faktisk kun en måned til og der er kun et par uger til jeg skal på arbejde igen. Det er bliver en helt ny situation vi skal vænne os til. Jeg skal da heldigvis starte blødt op med 20 timer. Jeg har fri hver onsdag i den første måned. Så skal vi tage det op igen og se om jeg kan gå op på fuld tid eller hvad der skal ske. Men ærlig talt, så glæder jeg mig lidt til at være social med kollegaerne og børnene igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stor til lykke herfra. Dejligt at høre, at I har fået indrettet Jer med nedsat tid og det hele ;-)

Unknown sagde ...

Ja, den første måned skal jeg da nyde, men så går den desværre nok ikke ret meget længere. Det er nemlig kun en deltids sygemelding.