12. marts 2008

Endelig hjemme

Se hvad posten havde været med. Duften er ikke roser, men nok mere cremet i det. Næste gang skal det være roser. Jeg glæder mig til at tage dem i brug når familie skal i bad senere på dagen. Vi kom hjem for en lille time siden. I går fik Max små stykker mad ned i sin lille nye Peter Plys tallerken og han spiser det ligeså fint. Så det var en dejlig overraskelse og han er bare så stolt til det og ikke mindst dygtig. Så det er blevet sjovt for ham at spise tror jeg. Han nød også at være til "sutter og salmer" igen, det var savnet. Han havde vist også savnet Maria især og Astrid. Han pludrede da han så dem igen. Så fik den med "ging gang ging" og det hele.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er lækre produkter. Mit har vil helt sikkert skinne om kap med solen, når jeg har brugt det et par gange - hvad med dit?

Unknown sagde ...

Jeg skal først prøve det senere. Jeg ville have haft det til fedtet hår, for det bliver mit så nemt, men det havde hun ikke, så det må jeg have næste gang og så den balsam med roser i ; )