10. marts 2008

Bath & Body Works



Hvis man kommer forbi New York, så skal man helt sikkert ind i Bath & Body Works. Den jeg fandt ligger tæt på Flatiron på 141 Fifth Avenue. jeg har stadig en massageolie med Yasmin og Vanilie og den er bare så lækker. Den hedder "Sensuel". Hvis du klikker på overskriften, så kan du se alle produkterne. Jeg tror endda man kan købe det hjem fra nettet. Første år vi var derovre, købte jeg cremen til Mie i julegave. Hun var helt vild med den og det var hendes mor også. Så jeg lovede, at hvis jeg nogensinde kom derover igen, så skulle hun have bud med. Jeg har haft 3 med hjem til hende til gaver, en til mig selv og en til min svigerinde til julegave. Men hele butikken skriger på heftig shopping. Jeg er nu især vild med deres AromaTherapy serie. Så der skal jeg hen næste gang vi lander i New York. Skal du have bud med?

Ingen kommentarer: